A projekt címe: Üzleti folyamatok digitalizálása a BAUTERC-PRIZMA Kft-nél.
A szerződött támogatás összege: 10 059 360 Ft
A támogatás mértéke (%-ban): 40%
A projekt tartalmának bemutatása: Pályázatunk keretében egy hibrid megoldású, integrált vállalatirányítási rendszer beszerzését valósítottuk meg. Célként tűztük ki vállalkozásunk fejlesztését, működésének modernizálását, és hatékonyságának növelését, melyet a kiválasztott rendszer bevezetésével értünk el. Nagyon fontos volt számunkra egy sok funkcióterületet átfogó, mégis egyszerűen kezelhető vállalatirányítási rendszer beszerzése, amelyet cégünk egyedi elvárásaihoz igazíthattunk. Vállalkozásunk fejleszteni kívánt célterületeinek meghatározását követően az alábbi 9 modul beszerzését valósítottuk meg, melyek a leginkább támogatják különféle munkafolyamataink átlátható, gyors, egyszerű, de mégis precíz kivitelezését.
A ’felhőalapú’ online üzleti szolgáltatások esetén 5 db modul:
- CRM
- HR (Munkaügy modul)
- Kontrolling
- Táv- és csoportmunka
- Szolgáltatásmenedzsment;
míg a ’helyben telepített’ saját szoftvert illetően 4 db modul:
- Logisztika
- Iratkezelés
- Tudásmenedzsment
- ERP kiegészítő mobil szolgáltatás
került bevezetésre.
A CRM modul a partnereinkkel való kapcsolattartást, árajánlatok egyszerű elkészítését, vevői rendelések kezelését, és az értékesítési folyamat támogatását biztosítja. A Munkaügy modul a munkavállalói adatok egységes kezelését, munkaidő nyilvántartást, munkavállalói feladatok, felelősségek, hatáskörök hozzárendelését teszi lehetővé. A Kontrolling elkészíti a vállalat gazdasági helyzetének elemzéséhez szükséges mutatókat, segít a rendelkezésre álló vagy megszerezhető erőforrások hatékony és eredményes felhasználásában, naprakész információkat biztosít. A Táv-és csoportmunka a cégünkön belüli hatékony információáramlást és a hibakezelés optimalizálásának biztosítását támogatja, valós idejű kommunikáció lehetőséget, osztott információs bázist biztosít a felhasználóinknak. A Szolgáltatásmenedzsment modul használatával lehetővé válik a szolgáltatási stratégia alkalmazása, a szolgáltatás tervezése. Így portfólió és katalógus kezelésére, kialakítására és a környezet menedzselésére is van lehetőségünk.
A Logisztika modul bevezetése segít a különféle részfeladatok pontos megtervezésében, majd egy munkafolyamattá integrálásában, a költséghatékonyság figyelembe vételével. Az Iratkezelés a működésünk során keletkező bizonylatok, dokumentumok, szerződések egységes, átlátható rendszerben való nyilvántartását támogatja. A Tudásmenedzsment a közérdekű dokumentumok, segédanyagok, oktatási anyagok egységes kezelését, szerkeszthetőségét biztosítja. A rendszer széleskörű hozzáférhetőségét támogatja a kiegészítő mobil ERP, amellyel bármikor, bárhonnan könnyedén elérhetőek az adott munkatárs jogosultsági szintjének megfelelő modulok.
Az igénybe vett szolgáltatások esetében a rendszerhez kapcsolódó adatmigrációt, annak testreszabását, ill. a rendszer működéséhez kapcsolódó oktatási szolgáltatást vettük igénybe, melyekhez a Szolgáltató biztosította a megfelelő, szakértő személyeket.
Projektünk megvalósítása során eleget teszünk az előírt tájékoztatási kötelezettségeknek (a honlapunkon a projekthez kapcsolódó tájékoztató megjelenítése és „C” típusú tábla készítése), melyet szintén szolgáltatás keretében vettünk igénybe.
A projekt befejezési dátuma: 2020.07.31.
Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00914